Důležitým prvkem každé obchodní transakce jako je prodej nemovitosti, je dostatečné právní zázemí a bezpečný právní servis. Zaručuji Vám také rychlost vyhotovování návrhů smluv, kde nemusíte čekat na volný časový prostor advokátů.
K podpisu rezervační smlouvy se sejdeme všichni
u nás v kanceláři, kde dohodneme podrobnosti k přípravě kupní
smlouvy. Rezervační smlouva je trojstranná.
Od rezervace do podpisu kupní smlouvy, smlouvy o advokátní úschově, nebo
o převodu družstevního podílu máme 45 dní a do té doby vše stihneme.
Kupující strana vyřídí s hypotečním specialistou, nebo po vlastní ose
hypotéku (pokud má hotovost, vše bude rychlejší) a já předám veškeré
podklady našemu právnímu zástupci, který mezitím
připraví návrhy jednotlivých smluv. Jedná se
o advokátní kancelář Mgr. Filipa Coufala.
Jakmile budeme mít vše připraveno, odsouhlaseno a kupující budou mít
připraveny zástavní smlouvy, můžeme přejít k podpisu. Kupní
smlouvu podepíšeme v advokátní kanceláři, kde se podpisy
ověří.
Po načerpání celkové kupní ceny do úschovy odnesu kupní smlouvu
s návrhem na vklad na katastrální úřad, kde po dobu 21 dní se
zapíše nové zástavní a vlastnické právo.
Jakmile katastr vše zapíše, jsou splněny podmínky pro výplatu
peněz z úschovy.
Zajistím nový list vlastnictví, který prokáže splnění
podmínek v podobě zapsání zástavního a vlastnického práva a
v následujících dnech se Vám na účtu objeví kupní cena.
Hned poté dohodneme schůzku k předání nemovitosti
kupujícím, na kterou připravím předávací protokoly.
Takto končí i mé služby. Pokud budete spokojení, tak budu ráda za
doporučení.
Jednání s právníkem, dohadování na úřadech? Žádný strach – i to zařídím.
O právní dokumenty se postará zkušený advokát, o jednání s bankou hypoteční specialista a s katastrálním, stavebním popř. jiným úřadem vezmu jednání na svá bedra já.
Alternativou (nebo doplňkem) klasické video prohlídky je 3D scan
nemovitosti.
360° kamera Matterport nemovitost do detailu naskenuje a
zájemci si tak mohou nemovitost projít z pohodlí domova.
Spousta zájemců se mi chodí na prohlídku opravdu už jen přesvědčit, že
je nemovitost k prodeji opravdu taková, jakou ji znají
z virtuální prohlídky, kterou doma už nejednou viděli.
Na geodetických pracich spolupracuji s geodety při komplikovaných prodejích nemovitostí, kde je nutno např. provést legalizaci „černých staveb“, rozdělení pozemků, zákres skutečného stavu nemovitostí a zajištění přístupů k nim (např. břemena chůze a jízdy).
Dále spolupracuji s projekční kanceláří při realizacích passportů staveb a řešení stavebního povolení. Tuto službu je možno si objednat samostatně mimo klasické zprostředkování.
Průkaz energetické náročnosti budovy (zkratka PENB) je způsob, jak jednoduše sdělit laikovi informace o kvalitě budovy z hlediska energetické náročnosti.
Prodávající má ze zákona povinnost PENB předat kupujícímu před podpisem kupní smlouvy. Ráda zajistím vyhotovení PENB a veškeré další náležitosti s touto povinností spojené.
Videoprezentace je marketingový nástroj, který ještě stále není tak
často využíván k prodeji.
Tento nadstandardní způsob prezentace poskytuje další obrovský náskok
před konkurencí. Vaše nemovitost zaujme na první pohled a vynikne
v záplavě statických fotografií jiných (konkurenčních) nabídek.
Videoprohlídka obsahuje záběry interiéru a exteriéru. Pro lukrativní nemovitosti s většími pozemky lze využít dron, který vše unikátně zachytí z ptačí perspektivy.
Tento způsob prezentace využívám i u prodeje pozemků k přiblížení lokality. Vše je doplněno vkusně namluvenými komentáři, na kterých spolupracuji s profesionální firmou. Video prohlídka je předstupeň osobní prohlídky, která představuje velké finále pouze se seriózními a dobře informovanými zájemci. Výrazně se tím šetří čas prodávajícího, který tímto absolvuje jen nezbytné minimum schůzek… Profesionálně zpracovaná videoprezentace dodá nemovitosti jedinečnost exkluzivity a hlavně probudí v klientovi emoce. Emoce prodávají.
Promyšlený marketing = záruka výhodného prodeje.
Není to jen o tom “nacvakat” několik fotografi bez přípravy nemovitosti a nahrát je na realitní servery. V současné době je třeba se v množství nabízených nemovitostí odlišit. A to promyšlenou propagací na sociálních sítích (Facebook, YouTube), samostatnou stránkou nemovitosti, videoprohlídkou, videem z dronu apod.
Před samotným začátkem propagace je důležité, abyste si celou
prezentaci nemovitosti prošli. Až ve chvíli, kdy si vše
odsouhlasíme, začneme s marketingem. Nabídku vyexportuji
na veškeré realitní servery, jako jsou Sreality, Reality iDNES,
Hyperreality, Bazoš a celou řadu dalších inzertních webů.
Vaši nemovitost při prodeji nebo pronájmu budu propagovat na
sociálních sítích. Využiji i placené reklamy na Facebooku. Díky
tomu nabídku uvidí maximum potenciálních zájemců a dokážeme
získat co nejvyšší cenu.
Tržní odhad nemovitosti a odhad pro dědická řízení je
důležitý aspekt.
Správně určená cena nemovitosti je pro úspěšný prodej klíčová. Jenže
bez znalosti realitního trhu to může být problém. Důležité jsou faktory,
které ovlivňují cenu místních nemovitostí.
Základ tvoří údaje, které mi poskytnete Vy. Pro stanovení nejlepší možné ceny to však zdaleka nestačí. Proto dále vycházím ze tří zdrojů – ze svých zkušeností, makléřských a inzertních databází a cenových map.
Díky tomu určím cenu, která dává smysl – není ani nízká, ale ani nesmyslně vysoká.